Nyheder

TOILET-nøgle ny info

Der er her til aften (8/9-2021) blevet skiftet cylinder ud på vores toiletter i Fælleshuset.

Nu er det så STORskrald-nøgler der gælder til disse.

Så der er ikke længere brug for den gamle ruko nøgle til toiletterne og postkasserne. Vi har ikke noget at bruge disse til, så du/I kan blot smide dem i den rette skraldespand (metal)

Bestyrelsen / Kirsten H

Affalds-tømning

Vores uger med dobbelt-tømning af vores mad- & restaffald er nu ovre. Det er derfor kun hver fredag at der tømmes i vores tre vogne på affalds-øerne.

husk stadig at de ikke tømmer vognene når de er overfyldte !!!!

/Bestyrelsen

Varsling – lukning for vandet….

Vi skal have foretaget arbejde med en del haner i nogle haver, og vores VVS’er bliver nødsaget til at lukke for vandet. Det er i dagtimerne og ikke nødvendigvis alle stierne.

TIRSDAG d. 24. august 2021

Det er som udgangspunkt stierne 3, 4 og 6 – men måske kan arbejdet vise sig større og muligheden for at han skal lukke for hovedhanen kan foreligge.

Bestyrelsen

Coronapas til generalforsamlingen

Forsamlingsforbud mv gør at vi som minimum skal lave stikprøvekontrol af jeres coronapas hvis I møder op til generalforsamlingen….

du/I skal enten være vaccineret, have haft COVID-19 eller have en negativ test, som Max er 72 timer gammel

Det bliver godt igen😷👍🏻 / Bestyrelsen

Generalforsamling indkaldelse

Så er indkaldelsen m. dagsorden sendt rundt til jer der har mail.

Bilags-hæftet kan afhentes på kontoret i dag lørdag d. 29/5 ml. 10.00 -12.00, samt i kontortiden 6/6 kl. 10.30 – 11.30.

Generalforsamling 2021

Bestyrelsen har planlagt at afholde årets generalforsamling

søndag d. 13. juni kl. 13:00.

Datoen er valgt ud fra at DK opjusterer forsamlingsgrænsen pr. 11. juni – således at vi må samle op til 100 personer. Det bør dække vores behov for “plads”.

Tidspunktet kl. 13:00 er fordi vores Fælleshus er udlejet i denne weekend (indtil kl. 10:00)

Vi vil sende selve indkaldelsen ud pr. mail snarest – materialet vil blive omdelt/sendt straks her efter….

/ Bestyrelsen

Vand-breve vedr. 2020-forbrug er sendt ud…

Der er i går sendt breve til dem der har oplyst mail til bestyrelsen.

Brevene oplyser om hvilket beløb, der vil blive trukket til betaling af vand. Der vil blive foretaget træk d. 6. eller 7. juni, således at det kan adskilles fra det faste træk, der foretages til dækning af havelejen.

Evt. spørgsmål eller kommentarer bedes tilsendt til bestyrelsens mail – bestyrelsen@afdeling7.dk

Hilsen på bestyrelsens vegne / Kirsten H

VAND-aflæsning ved sæsonstart AFLYST

Vi har nu lokaliseret problemet, hvorfor vi ikke længere har brug for at få tilsendt jeres vand-aflæsning. Men derfor er det jo altid en god ide at lave en kontrol aflæsning og ikke mindst at prøve jeres åbne/lukke mekanismer – vi får en del tilbagemeldinger om at de er lidt svære. Man bør nok kunne lukke for vandet ved sæson-afslutningen.

Tak for jeres indsats med at finde problemet. /Kirsten H – formand

I er selvfølgelig velkommen til at indsende jeres aflæsning/tal, hvis I gerne vil tjekke om jeres evt. forbrug stemmer med jeres forventninger. Det er jo også en metode til at se om der kan være et (usynligt) brud et sted i jeres have…..